Lentoon – Flight


Olen anonut jäsenyyttä parista kotimaisesta kuvatoimistosta ja odottelen, mitä tulevaisuus tuo.  Sen olen huomannut jo alussa, että vaatii ihan eri otetta kuvata kaupalliseen tarkoitukseen kuin vain itseään miellyttääkseen. Koko ajatusmaailman pitää muuttua.  En ole koskaan ajatellut olevani yrittäjä-tyyppiä enkä hamunnut rahan perään, joten ihan mielenkiintoista nähdä, mitä jatkossa tapahtuu.  Äkkirikastuminen olisi tietysti kivaa, mutta se lienee mahdottomuus.  Ainoa, mikä on varmaa, on se, että omien blogien ylläpito ja muiden blogien lukeminen jää vähemmälle.  Vaikka ette ole sitä välttämättä huomannutkaan, niin olen edelleen paljon blogikuvioissa mukana, mutta lähinnä tuolla Aminuksen puolella.  Sääli, etteivät monet suomalaiset halua julkaista kuviaan ulkomailla, se on ainakin minulle ollut avartava kokemus.  Ei minusta parempaa valokuvaajaa ole tullut, mutta olen saanut ystäviä ympäri maailmaa.

Hyvää viikonloppua!

Lentoon

2 thoughts on “Lentoon – Flight

  1. Lue sitten tarkkaan se pienellä kirjoitettu teksti sopimuksesta ettei tule ylläreitä äläkä laita mihinkään nimeäsi jossa toimisto saa kaikki oikeudet kuviisi.

  2. Kuvien oikeudet ovat minulla – nuo toimistot, joista toiseen olen jo liittynytkin, eivät varasta kuvien oikeuksia kuvaajalta. Kiitos huolenpidosta. 🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s